Dsb rahat bir gebelikte şekerin ilgisini anlayamadım. Yani ilk cümlemize göre de insan vücuduna zararlı hiç bir yiyeceğin olmaması lazım. Sonuçta hersey parçalanıyor. Onu da anlayamadım acikcasi. Yani muz yiyerek bebeğe kilo aldirmakla çayın içine seker basarak bebeğe kilo aldırmak aynı sey mi diyorsunuz.