bsrdmlpnr ne güzel dedin kuzum ben de suan kafsmda şöyle l belirledim sakinleştim çünkü şimdi biraz ya dedim aynen yazdıgını okumadan hatta detaylıyı bdklıcem bı hastalıgı olursa allah korusun organlarıyla alakalı o zaman nifty yaptırırım yine aldırmam ama en azından hazırlıklı olurum sonucta bu cocugu ben zor buldum 2 yıl ugrastım herkesın sınavı farklı belkı hasta olur sınavım olur bi sonraki çocuklar saglıklı olur ya da saglıklı olur ıyı kı aldırmamısım derim yani. Dua etmekten baska ihtimal yok gerçekten 🙏🏽