Burcu3509 kizbebekannesii Rica ederim canım benim. İnş sağ salim sağlıkla hepimiz dünyaya getiririz kuzucuklarımızı🤗😇
kizbebekannesii Burcu3509 ya inanamıyorum nasıl %100 dediler ve sağlam doğdu allahımın gücüne kim ne diyebilir ki ❤️ Rabbim böyle olunca kim nasıl aldırsın çocuğuna hasta dediler diye asla cesaret edemem gerçekten.😞
Burcu3509 kizbebekannesii inan bana ben stres üzüntüden uyku iştah kalmamıştı. Aldırmayı söylediler istemedik biz. Ama çok şükür atlattık sende inş öyle olucaksın ben inanıyorum.🙏🤗
kizbebekannesii Burcu3509 evet csnım çok zor gerçekten ben de sabahtan beri şoktayım napcağımı şaşırdım. Dediğin gibi inşallah benim de iyi gelir sonuçlarım.🙏🏽
Minkanne Kızlar ben 13+0 da gitcem ikili test zamanı geçmiyo değil mi normalde 12.haftada yapılsn diyolar ama 13 e girmiş olcaz yaparlar inşaAllah ikiliyi
AslhannarDoan Burcu3509 bnada burnunu 5 mm olması lazım dedi 4 mm cıktı bir panik panaroma testi yaptırdık sonuc temiz hep insanları kandırıyorlar demekki 😢
Burcu3509 AslhannarDoan Aynen cnm bizim daha da küçük çıktı çok şükür şuan iyi temiz. Yazık bizim gbi hassas dönemden geçen kişilere vallahi
AslhannarDoan Burcu3509 aynen öyle çalışamadım sonucta iyide olsa benim kötüde ama öylebir söylüyorlar ki neyseki atlattık siz hangi hastaneye gidiyorsunuz