Diidosd Elis-im az kaldı az. Yarın birgün de durmuyoorr uyuyamıyoruuumm diye gelirsen görürüm seni 😅 Rabbim canlarını sağ etsin de biz herşeye razıyız
HMA13 Elis-im Okadar uykusuzum ki Yatma yazmışım 🤣 Hadi inşallah bide kız çocukları daha hareketli oluyor öyle duymuştum 🤭❣️
Elis-im Feyzaclk Kız mı erkek mi acaba sizin benim kız acaba nazlımı diyorum. Hayır ben hiç nazlı değilimde😇🥲
Feyzaclk Elis-im erkek 😂 ama ben ve eşim çok sakin insanlarız bu bebek niye böyle bilmiyorum🧐 bazen haraketleri rahatsız etmiyor değil ama yine de çok çok güzel 🤗
Eda06 Elis-im bende benimki azıcık rahat dursada canım acımasa istiyorum. Bu ikinci gebeliğim ilk oğlumda çok hareketliydi ama bu başka karnım resmen yamuk yumuk duruyor öyle bi hareket ediyor ki canım çok yanıyo 😭 en güzeli sakin olması boşver
Elis-im Eda06 Ne bileyim ben yapı olarak hareketliyim sert bi bayanım normalde yapı olarak kızımda benm gb olsn isterim sanırım ama yorumlara bakınca erken konuşuyorum gb geldi😁
ArvenMom Elis-im 31 hafta tatlım ama benim kız kuduruk ilk hissetiğim zamandan bu yana aşırı hareketli
Elis-im ArvenMom İşde bana çekse oda kuduruk olacak 😄 Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin. Bütün anniş adaylarımızında♥️
muser24 Elis-im daha çok küçük, biraz sabırlı olun, biz 32. haftadayız ve maşallah kızım içerde halay da çekiyor, horon da tepiyor 🤣
Angelmom_ Elis-im ya bu gunlerini ararsin soylim 😀 30 dan sonra içibe kolu bacagı batıyor sert tekmeleri insanı rahatsiz edebilio
Elis-im Angelmom_ Her günün ayrı bir güzelliği var. Anın tadını çıkaralım o zmn. Ama ben hareket seviyrorum sanırım. Ama o haftalara gelince bidaha post açıcam bakalım aynı fikirdemiyim😁🧐
Aysecan06 Elis-im daha küçükmüş annesi 😊 24 25.haftadan sonra seetlesmeye başlar. Ben 37 deyim. Dün gece resmen halay cekiyordu. Tamam 10 dk daha oyna sonra uyuycaz dedim. Allahtan söz dinliyor 😁 Ama sana hak veriyorum. Bebişin içerde oynaması çok güzel bir duygu ya
Elis-im Aysecan06 Bana hak verdiğin için çok teşekkür ederim canımcım. Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin işallah. Sabredicem..🥲
kadertugrul7 Elis-im daha yeni yeni hissederseniz biraz daha büyüsün o tekmeler uyku uyutmuycak size 🤭
FatmaAselinAnnesi_60 Elis-im oldu Canım bebek içerde birde horon tepsin zaten olacak da ne bu acele ne bu şiddet ne bu Celal