bademli_puding bu cuma görüş günümüz var inşallah cinsiyetini gösterir 16+5 olduk kız diye tahmin ediyorum ama içimden geçen erkek 😅 kızım olursa Aden oğlan olursa Mete istiyorum aslında oğlana Aren de düşünüyorum ama karar veremedim Mete ismini çok daha samimi buluyorum😊