OzgeV cinelili çok güzel bir isim 💜 ben ilk kızıma koyacaktım sonra Vera ya karar verdik şimdi 2. Kızıma hamileyim afra koyucam dedim bu seferde İsimlerin enerjisi ile eğirim almıştım soyadımızla uymuyor 😏 Erva koyucagiz insaALLAH Sizin Bebiste adıyla büyüsün insaALLAH 🌸
B_Senbulut Bathy21 yaa inşallah benimde öyle Tomris ismi öyle içime sindi ki🤍 Türkçe olması ayrı bir cezbetti :) ilk kez birinden Tomris ismini duydum çok sevindim :) sağlıkla huzurla adıyla büyüsün 🙏🏻 güzellik Tomris 🤍
Glsh97 Bathy21 Benim de kızım olacak ismi de Tomris İkra ☺️ Tomrise eşim ile evlenmeden önce karar vermiştik ☺️
Duygunur007 gokturkmom Göktuğ koymak istiyoruz bizde 💙 ALPTEMUR da var fikir olarak bakalım ama büyük ihtimalle GÖKTUĞ olcak gibi
SaHil_Hayat bademli_puding ben hayat koymayı çok istiyordum eşim de Umayı çok istiyordu dedik napalım ee dedik ikiside olsun o zaman ♥️hayat Umay ♥️
Busrata33 bademli_puding Oğlumun adı Ömür Ata,2.bebiş cinsiyeti daha belli değil kız olursa İnci Ada olacak erkeği bilmiyorum 🤣
Buse__ylmzz07 bademli_puding İlk oğlumun ismi Kıvanç Deniz, şimdi 4 aylığım erkek buda eşim kesin Aslan diye tutturdu bende yanına isim düşünüyorum🤷🏼♀️ Ediz,Uraz olabilir diye düşündüm
Nrcn91 Oğlum var ismi Yamaç. Şuan cinsiyet belli değil ama kız olursa Asel Defne, erkek olursa Miraç düşündük şimdilik düşünceler bu yönde 😁