bademli_puding Aklınızda hangi isimler var bebeğinize hangi ismi yada isimleri koymayı düşünüyorsunuz hadi birbirimize fikir verelim 💜💙🐣
Jelibon16 Minisanne12 aa benim adım da betül🥰Tanıdıgım bütün betüller hep alçakgönüllü,nezaketli,ahlaklı yumuşak kalplilierdi,isminin anlamı geçiyor bence insana,sağlıkla gelsn adıyla yaşasın inşallah♥️
RabiaEslm Ecemakkuzu kuzum benim oğlumun adı Selim anlamı Allaha teslim olan selamete ermiş demek çok da naif bi çocuk 🤲🏻maşallah. Şimdide kızıma hamileyim Allah izin verirse ona da eslem koyucam anlamı selim’le aynı ♥️🙈
Tugraseda SinemAkyldz_ benim oğlumun adıda ahmet tuğra maşallah büyütürken beni hiç üzmedi şimdi kardeside ona çeksin diye dua ediyorum. Tuğralar uslu olur olgun olur hassas duygusal olur🐞🫶🏻🫶🏻
Turna44 bademli_puding kızım olacak. ( Amine Bera. Gülce. MİHRA) bunlar arasında gidip geliyoruz bakalım hangisi nasip olacak
Tumaypirr bademli_puding Kızımın adı Lina🌺 şimdi oğlumuzu bekliyoruz ama isim bulmak çok zor bence erkeğe ya şimdilik Eymen düşünüyoruz 😊
Yaseminbal Tumaypirr benim de kızımın adı lina 2. Hamileyim buda kız sizin gibi erkek olsaydı LİDER koymayı düşündüm ama asminim geliyor 😍 lina & lider
_qonca Henuz cinsiyetimiz belli degil ama kiz olursa; Arven , Aden , Asya . Erkek olursa Atlas, Deniz, Ege 🥰