Tugce-12 merhaba bizim de genetik hastalık tasıyıcılıgımız var ilk çocuğuma doğal yollarla gebe kaldım hastalık taşıyordu şimdi testlerimiz yaptırdıktan sonra tüp bebek tedavisine başladık yumurtalarım toplandı embriyolarım genetiğe gitti haber bekliyoruz bayramdan sonra transfer inşallah 🙏🏻 ayrıca neden 23 ü bekliyorsunuz ki özel merkezler de böyle bir sınır yok diye biliyorum ve fiyatlar çok yüksek bilginiz olsun