Sureyya1 yok canım ben doktorumda da hastanedende çok memnun kaldım zaten burdada benim doktorumda tedavi olup hamile kalan çok arkadaslar var. Maalesef maddi olarak çok zor en çokta pgt zorlamisti bizi 6 embriyoyuda gondermistik baya maaliyetliydi şimdi 2.yi istersem yine tedaviyle olucak bide bizimki eşimde kromozom anomalisi var😕başka embriyomuzda kalmadı hastanede ilerde sıfırdan baslicam