Merhaba bende hikayemi sizinle paylaşmak istiyorum. Belki yardımcı olurum.Yaşım 42 altı senedir evliyiz hiç gebelik oluşmadı. 2021 tüpbebek tedavisine başladık . ( Bursa Uludağ Unverste) İlk taransfer tutdı ama maalesef bebeğimin 8 haftada kalbi kurdu, ikinci transfer kimyasal. Üçünçü ve dördünçü transferi hiç tutmadı. Her şeye yeniden başladık aynı merkezde ama malesef bu kesde de olmadı. Daha sonra 2023 yeni merkezde ( Bursa Eurofertil doktor Gerçek Aydın) başladık. Doktorun bize o kadar güzel ve net anlatımı vardı ki sabırla yavaş yavaş emin adımlarla iteliyelim dedi. İlk eşim ve bende genetik kromozom testleri istedi sonuç şükür temiz geldi ama bu arada tedaviye başlamışdık, dört embriyodan iki tane genetiye yolladık bir tanesi 5 gün ab diğeri 6 gün aa kalitede. Ama ne yazık ki Aa kalitede olan embiryom trizomi 17 olarak geldi ( yani bu iyi kalitede embiryom transfer yapılsaydı tutucakdı hatda doğum bile gercekleşe bilirdi, ama çocuksa ya zihinsel yada fiziksel sorun olucakdı ). Şükür ki bir tane sağlıklı geldi. Şu an transferimin 5 günündeyim, İnşallah hayırlı haberi almak nasip olur. Şimdi eşimle neden iki sene zaman kayb etdik neden birinci olumsuz tedaviye rağmen hemen merkezi deyişdirmedik. PGT bana göre her kes yaptırmalı. Özelikle 35 yaşından büyük olanlar, bizim hiçbir kromozom sorunumuz olmadığı halde sorunlu gelen embiryomuz oldu Buda o demek ki sağlıklı gebelik bir şansdır, ya her şeyi göze alıp deniceksin yada PGT yağdıracaksın. Rabbim hepimize kolaylık versin. Bu yol çok yorucu ve yıpratıcı.