Kaderisa bence haklısın evin içinde asla iç il memesi gerekir kaldı ki 4 ay sonra bebek doğunca nolcak sigara dumanı ona zarar vericektir evin içinde sigara içmek asla kabul edeceğim bir davranış değil eşim her zaman dışarıda içer ellerini yıkar gelir. Bir oğlum var 5 yaşında ve çok hassas alerjik yapısı var. Lütfen içmeyin çocuklarınızın yanında bu geri kafalıktan çıkmak lazım.