Kaderisa Yani o konuda biraz düşüncesizlij etmiş biraz balkonda içsin canım o kadar zor değil ama sizde fazla çıkışmışsınız😀 ben kıyamıyorum bazen adamın bi keyfi var balkonda sigara iççek içmesen mi falan diyorum o da dinliyor garibim sonra diyorum git aşkım iç bir şey olmaz dişlerini fırçalıcsn zaten aramızda sorun olmuyor yani, tabi ben sizin gibi rahatsız olmuyorum ama öyle rahatsız olsam oda parfümü tütsü diş fırçalama deodarant falan bunlarla çözerdim pek problem etmem öyle bağırmalı çağırmalı 😀🤦♀️