Kaderisa yemin ediyorum aynı durumları yaşıyoruz ahahahah. Valla bizimki de WC’de içmeye bayılıyor, bu alışkanlık haline geldi ve dediğin gibi koku direkt yayılıyor😵💫 Evin içinde içmiyor ama WC’de içmesi beni rahatsız ediyor sadece. Hatta mutfağın içinde içip, camı açmasını söylüyorum kapıyı kapatıyor. Cam bayağı açık kalıyor tabi haliyle bende koku çekilene kadar içeri girmiyorum. Bizde çok tartıştık, ne acıtasyonlar yaptım kendisine ama nafile jdjdjsjdj o yüzden saldım artık sadece kötü koktuğunu direkt söylüyorum ve yaklaşmıyorum o da bunu fark ediyor, ona göre yaklaşıyor bana. Ama çok dua ediyorum her namazda tiksinsin diye inşallah😬