Esraberat01 teşekkür ederim bendeki hipertansiyon aşırı dengesiz 11/7 çok nadir oluyor genelde 12/8 13/9 ve 14/9 evde de sakın hiç bişe yapma 12/7 azcık kalk dolan bi atıyorum evi süpür 13 olur 😒 ben ilk çocuğumdan deneyimliyim erkenden doktora bildiririm kendim sabah akşam öğlen hep ölçtüm benim gibi dengesiz tansıyonda olanlar genelde zaten 20. Haftadan sonra başlar sıkıntı abur cubur tuzlu yemıyorum sağlıklı besleniyorum genede fayda etmedi çıkınca çıkıyor yapcak bişe yok🙃 bugün tam 18 haftalık ama benim yaşımda var 37 yaşındayım 😃 vitamin kan ilacı kan sulandırıcı artı limonlu su artı 1 gün ara ile sarmısak yutuyorum çok çok dıkkat etmeme rağmen çıkıyor işte ama allaha bin şükür bu bebeğimin gelişimi geri değil yememe çok dıkkat etim mid bulantısı yapıyor tansiyon genede yedim bebeğe şifa olsun diye 🤭