Bsra-27 korkmayın bakın bendede aynısı var birden geliyor çarpıntım başlıyor sonra panik atak geçiriyorum birden bazen çok yoruluyorum ağlıyorum ama alışmamız lazım zaten o çarpıntı yüzünden ben panik geçiriyorum bir kurtulamadık ya bin defa hasteneye gittim bunun İçin bişey yok diyorlar çok yoruldum artık ama panik gelince birden balkona çıkıp besmele çekiyorum kendimi motive ediyorum geçiyor sizde öle yapın başka şeylerle uğraşın güzel şeyler düşünün