Bende ilk gebeliğimde tansiyondan preaklemosi geçirdim 8 yıl sonra ikiz gebeyim 21 haftalıgız ecopirin kullanıyorum ve sarmısak yutuyorum her gün inşallah çıkmaz şimdilik tansiyonum 10,6 bazende 11 e 7 oluyo korkuyorum yükseldimi diye yaban mersinini bende duydum olmadı onuda içerim her gün 😇