Yelizmurat onların hepsini 20 haftada geride bırakırsın benimde öyle oldu sabahlara kadar uyuyamıyordum şimdi ise yeni sorun 23+4 oldum bel ağrısı kuyruk sokumu ağrısı başladı doktorum artık ağırlaşmaya başladığımı o yüzden vücutun duruş bozukluğundan kaynaklanıp normal olduğunu söledi bir saatten fazla işlenirsem vay halime inş bunuda dier haftalarda atlatırım hamilelik gerçekten sabır çok zor aa ayrıca eskiden uyuyamayan ben gündüz bile uyuyabiliorum şuan 😊