doganursezmag Yelizmurat hamileliğimin ilk başlarından başladı benim açlık hissi gece kalkıp yemek mutlaka. Bende öğlene kadar idare edebilen zayıf biriydim ama bebek durdurmuyor 17 de başladı hareketleri açken yiyince rahatlıyoruz
Muhammedamine Benay ne mümkün eşim her akşam yemek bekliyor birde beğenmediği agız burun eğdiği günler bile oluyor . Milletin eşi gözümn önnde cam siliyor cinnet geçirmemek elde değil . Ama evlatlarımız iyi olsun sağ salim geldinde ben her halime Şükrediyorum
Yelizmurat Aysin_Tugrul amaa 12 ye kadar acikmiodum aciksam yerdim ama bugun 7 bucukta kalktim acimdan bayilacam 😂 kosa kosa gittim yedim
Aysin_Tugrul Yelizmurat olsun olsun yinede sen kahvaltini gec yapma annesi 😂 bebis belki dort gozle icerde seni bekliyordur