Yelizmurat aahahhahaahahahahh tabi... 2.trimester öyle hızlı geçiyor ki :D anlamıyorum gerçekten :D
ilk 3 ay çok zordu.. uyuma isteği.... mide bulantısı....
ama 2. trimester öyle mi hiç...... çok rahat :D
bakalım 3.cüye girince neler olacak... en zorlu olan 3 diyorlar :D