efeninannesiii_ ya bunun için baba evine gidilirmi gerçekten abartıyorsunuz öldürmedi sonuçta sizi ay bide öldürse polisede gidersiniz siz şimdi tamam ezdirmeyin kendinizi de iki tokat için aileleri üzmeye değerli ailen bari üzülmesin ailen için sussaydin ölürsen zaten gömmeye gelirlerdi bidahakine yapma bence en fazla uyuyabilirmiyim yarın devam et yoruldum de ve yatağına git tabi çayını çorbasını verdiysen ayaklarını yikadiysan bunları yapsan zaten sorun kalmazda işte akşama kadar yatıyorsun hamileyim diye herşey mustehak