Binnur-cam Burnumageliyoduslkmsn kız yapmasanıza be amannn valla iyice kafayı yedik ya 😅😅😅 oof tamam sorular saçma sıkıcıda uğraşmayın askıya alınırsınız bak Allah korusun ben yeni çıktım hapisten kelimelerimi usturuplu seçiyrummmm 😅😅
Burnumageliyoduslkmsn Binnur-cam ama öyle dhdndnshdsh kimseye saldırganlık yok ya almazlar askıya ya eğleniyoruz kendi kendimizeee zjsjs sende katıl ozlemissindir djdjd
Burnumageliyoduslkmsn Jesca ay bacım inşallah kızım kaburgami delmeye çalışmazsa bende gülmek istiyorum artık 😁😁😁
dilay_06 Massey komageneden 1 kez mahallenin çiğköftecisinden de 2 kez olmak üzere 3 kez çiğköfte yedim. Teslim oluyorum. Ben elendim kızlar.
Burnumageliyoduslkmsn dilay_06 en kötü anne sensin şuan burda sen çocuk falanda bakamazsin anne dediğin çiğköfte yermi?
Tumaypirr Massey ikinci hamileliğim ve detaylı ultrasonda hayatımda ilk kez bir hastalık duydum toksoplazma diye mikrobiyolojik mi ne bişeymiş bebeğimin karaciğerinde kireçlenme var dedi doktor hemen testleri yaptı bugün sonuçları aldım mikrop vücudumda çıkmadı ama evde kedi köpek beslemek çiğköfte yemek yasak tehlikelide birşeymiş bu mikrop ilk defa duydum ama çok şükür çıkmadı
nilsmomy Tumaypirr o etli cigkofte için geçerli. Etsiz olanın kısırdan farkı yok yenilebilir. Etli olan çiğ et içeriyor o yüzden yasak, bununla beraber sushi, işlenmiş etler, çiğ yumurta ( mayonezde var pastörize olmalı) çiğ sütte tüketilmemeli
Burnumageliyoduslkmsn efeninannesiii_ acaba aldatıyor mu bacım bı kadına instadan gecesi 200 olurmu demiş geçen kadında aramıs eşim gece geç geldi şüphelendim ama tek geceliktir ya oda ihtiyaç sonunda beni bosamasindan iyidir babamın evine sigamiyorum malummm
efeninannesiii_ Burnumageliyoduslkmsn dün gece kavga ettik 3 aylık hamileyim beni itti 2 tokat vurdu bende kalkmaya çalışınca bileklerimi sıktı mosmor oldu. Çok korktum bebeğime bişey olur diye babalara geldim özür mesajı atmış eve döndüm ama yine aynılarını yapacak diye korkuyorum eşim fazlasıyla sinirli siz olsanız napardınız?
Binnur-cam Burnumageliyoduslkmsn ahahaha moderasyonlardan biri sana cevap verse o akıllanmış darısı sana diye valla İstanbulu kahkahamla inletirim 😅😅😅😅😅😅😅
Kiraz19 efeninannesiii_ ilk 3 ay sadece tursu salgam cigkofte ile beslendim bebegimin gelisimi onde bile gidiyor hic bi sorunda yasamadim herseyide yiyorum kolada iciyorum ye anam takma herseyi ye bugun ciger kavurdum bana zararli dedikleri hersey bebegime kilo aldryo gelisimini one suruyo yiyen mutlu😅
Sahradmla efeninannesiii_ özür diledi sonuçta affederdim bidaha yapsa bidaha giderdim çünkü çocuğumun babası sjsjhdjd
Burnumageliyoduslkmsn efeninannesiii_ ya bunun için baba evine gidilirmi gerçekten abartıyorsunuz öldürmedi sonuçta sizi ay bide öldürse polisede gidersiniz siz şimdi tamam ezdirmeyin kendinizi de iki tokat için aileleri üzmeye değerli ailen bari üzülmesin ailen için sussaydin ölürsen zaten gömmeye gelirlerdi bidahakine yapma bence en fazla uyuyabilirmiyim yarın devam et yoruldum de ve yatağına git tabi çayını çorbasını verdiysen ayaklarını yikadiysan bunları yapsan zaten sorun kalmazda işte akşama kadar yatıyorsun hamileyim diye herşey mustehak
efeninannesiii_ Sahradmla 40 haftaya gelmiş halaa doğuramamış pandaya dönmüş 27 yaşında ilk hamileliğini tamamlamaya çalışan bir anayım 😂😂 psikolojim bozuk doğuramadım diye 😂😂
Burnumageliyoduslkmsn Sahradmla 22 yaşına girecek çıtır bir anayım 30 haftalık hamileyim keşke dogursam hemen sjsjsj