Muczm33 Gencoglugizem konuyla alakasız ama bn 15 haftalık hamileyim iki gündür çok sık bel ağrısı yaşıyorum doktorumla tlfnda görüştüm parol al geçmezse gel dedi sizin oluyor mu bu haftalarda bel kasık ağrısı falan normal mi
Nazlison Bizimde bugün görüş günümüzde 32+5 olduk ben 25 haftalıktan beri nts giriyorum doktor istiyor anlamadım ama giriyorum 🙄
OzGus nur_4434 Evet muayene ücreti hariç 280 tl medıpol mega hastanesinde zaten hastanenin katı kuralları yüzünden son haftalarım olmasına rağmen doktorumu değiştirdim
Gencoglugizem Tuubaoz verdiler ama kese aşağıdaymış ve Şuan çok açık pembe kanamam oldu doktor normal dedi kanamaya ama %90 biter haftaya dedi
Sayin_m0m Emzy_5146 1 hafta 10 günü bulur dediler bende pazartesi günü yaptırdım merakla sonucu bekliyorum..
Demet45 Emzy_5146 ben hem özelde hem şehir hastanesi de yaptırdım özel 2 haftaya çıkar dedi şehir hastanesi 2 güne dedi henüz ikisinin de sonucunu almadım
Nargiz25 Gencoglugizem 12 haftasi iki gun sonra tamamlaniyor doktor testler icin cagirdi. Bide kizmi erkekmi ona bakacaklar. Heyecanliyim🥹
nur_4434 Aaaysee bende aynısını dedim. Parayı öderken o kadar 450 in içinde bide 30 tl mi ödiycem yani. Nst ücreti evet dediler 😂
TubaEraslan Gencoglugizem benim bugundü normalde ama yarına erteledik yarın görücem inşallah minnak kız 😇🥰
OzGus TubaEraslan Evet ama değiştireceğim başka doktora geçtim Acıbadem de doğumum olacak inşallah. 34 hafta
Aaaysee Zereniim bazı hastahaneler 34 den bazıları 36 dan itibaren başlıyor canımm ben 34 den beri çekiliyorum
Aynenkanka Gencoglugizem bizim de görüş günümüzdü 35 hafta kontrolümüz vardı. Oğlum yüzünü göstermez kolay kolay yolda giderken konuştum onunla anneye göster yüzünü diye aynı bana benziyor minik kuzum🥲🥲🥲🥲
TubaEraslan OzGus aaaaa bende Acıbadem den buraya gelmek zorunda kaldım orası bana uzak doğum anında yetişemeyiz burası evimin dibinde 😢 acıbadem de mesut hoca çok çok iyi ilgili. Burda kime gidiyorsunuz . Şuan nst deyim bende 35.haftadayım