nur_4434 son haftalara düşünce artık 2 hafta da yada haftada 1 çağırıyorlar canım ondan demiştir 2 hafta sonra diye….30 tl ne cidden ya sadaka gibi hddjsks ben ek ücret vermiyorum hatta artık gidiyorum randevu saatim gelene kadar doktor demeden önce nst çekiliyorum sonra gösteriyorum öyle