elifcinar27 merhaba ben de iki aylık hamileyim bulantılarım için tüp bebek yaptırdığımız doktor prilam önerdi. Sağlık ocağına gittim, aile hekimi dediki o ilacı benim yazabilmem için ilk önce devlette kadın doğum uzmanına yazdırman lazım ,ordan sisteme girince sonrasında ben yazarım demişti. Yoksa o kadar pahalı olmaz. Prilam zofer dramamine hepsini denedim bulantım geçmiyor bu arada