Geçenlerde ilacım bitti reçetemde yoktu gece nöbetçi eczaneden gidip aldık prilamın şuan Reçetesiz satışı 210₺imiş. Mecbur kaldığımdan aldım ama doktoruma gittiğimde 2 kutu yazdırıcam özellikle. Reçeteniz varsa o kadar para almaz, reçetenin süresi bitmiş olabilir