mrsperaa Minisanne12 Gerçekten öyle kendime kolaylıklar diliyorum nedense zaten bi hamileliği sevememiştim şimdi daha da bi hoşlanmıyorum 😀
tkgziremmy06 15+2 haftalığım prensesimle bu sıralar bas agrisi beni cok zorluyor ve bel agrilari ama yeter ki o iyi olsun bunlar güzel acılar ❤️
Sezen01 Ceyq ben daha önce düşük yaptığım için bebeği gördüğü an iki tane iğne yazdı hemen yaptrdık Şuan için bir skkıntı yok inşallah olmaz 🥲🥲🥲
Zynpkn Ceyq Ceyq bende de olmuştu kanama hatta sonrasında leke ama 8+5 deyim şuan ce çok şükür geçti 1 haftadır. Hiç takılma herşey güzel olur 🥰
Mysterons Kızım ile 35. Haftayı bugün doldurduk. Sırt ve bel ağrıları giderek artıyor. İlave olarak o kadar çok ödem tuttum ki parmaklarım uyuşuyor, nesneleri kavramakta zorlanıyorum. Ama gene de her dakikası keyifli. Sağlıkla gelsinler bebişlerimiz 💕
Surprizbebek1 23+2′yiz minik kızımla 🥹 İki gündür şiddetli baş ağrısı ve bacak ağrısı yaşıyorum ama bir yandan da hareketleri arttı ve kuvvetlendi, onları hissettikçe her şeyi unutuyorum 🥹🥰
Hilalttk16 Minisanne12 evet bana da aynısı dendi %60 doğumdan sonra geçiyor ama doğumdan bir süre sonra mutlaka baktır dedi
Ahlasinannesiii Minisanne12 25 haftalık(erkek) /25 yaşındayım 😛 aşırı sancım ağrım ve enfeksiyonum var çok zor geçiyor başından beri 🤭
ErhanKubra Minisanne12 gastrit var zaten hamile olunca böyle oldu uzanmamaya çalışıyorum ama zorlanıyorum 1 saat oturup sonra uzanıyorum zormuş hamilelik onu anladım🙃
ballikedii Minisanne12 25+2 olduk oğlumla 🥹 bel fıtığım var sürekli kramp giriyor bacaklarıma geceleri uyuyamıyorum ama gene de güzel geçiyor 😂
Hira22mehdi Minisanne12 17+4 olduk ilk gebeliğim erkek oğlum geliyor💙🤲 inşallah çok şükür iyiyiz herhangi bir şikayet yok ayakta fazla kalınca bel ağrısı haricinde