femme Minisanne12 23+5 olduk bi oğlum olucak🥰 gebelik şekerim var yemeden 3 buçuk ay geçirmeye calisiyorum😑😑
mrsperaa Minisanne12 26 haftalığım kızım olucak. Bende durumlar vahim 😀 ilk 4 ay kilo almayan ben 5. Ayda 4 kilo aldığım için 6. Ay kontrolümde doktorum şeker ve hamur işini yasakladı kalan 3 ayda kendime başarılar diliyorum 😀
mrsperaa Minisanne12 Gerçekten öyle kendime kolaylıklar diliyorum nedense zaten bi hamileliği sevememiştim şimdi daha da bi hoşlanmıyorum 😀
Banuozlem__ Kızlar selam 7 haftalık hamileyim. Beşiktaş’ta oturuyorum. Şişli Mecidiyeköy yani bu bölgelere yakın gebelik takibi ve doğum için hastane arıyorum önerileriniz var mı ? Çok kararsızım tavsiyenize ihtiyacım var ❤️