Sevval0308 Minisanne12 25+1 iz güzel kızımla elhamdulillah. Günleri sayiyoruz hayirlisiyla 😍 bacak ve kol ağrıları başladı ayrıca bel ve sırtta 🙄 en kötüsü de miğde yanmaları ama çok şükür diyelimm
Hilalttk16 Minisanne12 ayy benimde ilk hamileliğim 😅 27+5 deyim oğlum olacak 😊 bazen bazı rahatsızlıklarmdan dolayı (böbrek büyümesi, idrar yolu enfeksiyonu ve bel fıtığı ) zorlanıyorum onun dışında sıkıntı yok 😌😌
Fnyuy Minisanne12 15.haftadayız, 13+4 te doktorum sanki kız gibi daha erken ama söylemek için dedii merakla bekliyoruuz 😍🙏🏻 çok şükür keyifler yerinde günler geçmek bilmiyor her görüş gününü sabırsızlıkla bekliyoruz 😍
Ao526- Minisanne12 19+3 , oğluşumuz oluyor 💙 Herşey şükür yolunda 🙏🏻 bugün biraz ani tansiyon düşüklüğü yaşadın o korkuttu ama Şuan iyiyim❤️
Sezen01 7+2 deyiz çok şükür şuana kadar kusma filan olmadı ilkinde düşmüştü bunda da iğne oldum sürekli yatıyorum sürekli uyuyorum sıkılıyorum ama yine de cok şükür 🤭♥️
Korkmazrabia Minisanne12 Hafta kızımız olacak 🤗 kalça ağrısı mide yanması ve halsizlik o şekilde geçiyor hamilelik :)
Nazli-61 Minisanne12 38. Haftadayız cinsiyet kız artık nefes alamıyorum sağa sola hareket edemiyorum son haftalar ağırlaşırsın derlerdi bu kadar bilmezdim 🫠
Sevval0308 Nazli-61 kız bı zahmet o haftalar da agirlasalim :) daha neyine inanmamıştın çocuğun en kilolu olduğu en uzun olduğu zamanlar 🫂😍Allah yardımcın olsun bize de o günleri gostersinnn
Nazli-61 Sevval0308 evet inşallah sağ Salim sizde gelirsiniz bu günlere sağ Salim kavuşursunuz bebeklere 😍
Mr29 Minisanne12 16+4 cinsiyetimizi daha öğrenemedik merakla bekliyoruz 🐣♥️ Çok şükür iyiyiyiz ara ara bel ağrım oluyor ve mide bulantısı o kadar😇