Merhabalar, benimde iki kaybım var doktorum fetal dna yaptıralkm dedi ancak ben cuma günü sakurada ikiliye gireceğim, bilmediğimden soruyorm bize kromozom analizi yapılmıstı esiminde benimde sonucumuz normal buna rağmen kromozom kaynaklı sorun olma ihtimali oluyor mu?