Benimde yaşım 32 2’li tarama testimin sonucunda ultrasonda bebek saglikliydi fakat kan tedtimin sonucunda %5’lik bir risk oldugunu soyledi yas kaynakli bu yuzden doktorumuz onerdi. Yenibosnada ngc genetik diye bir yere yaptirdik pazartesi günü hala sonuc bekliyoruz 10/12 is gununu bulabiliyor dediler. Bu genetik test sayesinde bebekle ilgili cinsiyette dahil olmak uzere %99 dogru sonuc aliyorsunuz butceniz eger uygun ise yaptirmanizi oneririm. Biz standart paketi 3500+kdv ile yaptirdik plus paketi 5500+kdv bilginiz olsun