prettywomann yagizegemom sancı bende de çıkıyor açılma var mı o önemli baktı mı açılmaya bir de sancının değeri kaç
hayalperest2310 yagizegemom kaç haftalık oluyon tam bana da cuma gününe sanki suni verecek gibi konuştu sancılarım var hafif çıktı ayy inşallah doğururuz ya🤲🤲
yagizegemom hayalperest2310 40+1 oluyorum cumartesi sabahtan gel bi bakalım dedi eğer sancım artarsa cumartesi doğururum belki🥹
prettywomann yagizegemom çok çıksaydı bakardı demekki düzenli değil benim bir kere çok geldi açılmaya baktı yoktu bişey ama her gittiğimde sancı çıkıyor düzensiz fakat ben hissetmiyorum 🙄
Yagmurcmn Benimde 2 cm açılmam var nst de sancı çıkmıyor 2 cm açılmayla 1 haftadır bekliyorum 🤷♀️ 37+6
prettywomann Yagmurcmn açılmayı hissettiniz mi hiç sancınız gelmezse suni verirler en azından açılmanız varmış bizde o da yok 😏