yagizegemom prettywomann aynen aynen o yüzden diyorum şimdi gelse benim için daha kötü galiba en azından biraz toparlayım kendimi diyorum
yagizegemom efeninannesiii_ benimde öyle canım bide ellerim ayaklarım şişti iyice yürüyemiyorım bile doğurmak istiyorum artık 🥹😭
efeninannesiii_ yagizegemom ya benimde öyle ve tuzlu yiyen biri olmadığım halde şu 1 haftadır ayak parmaklarıma kadar şişti. Aşırı rahatsız ediyor
prettywomann yagizegemom naptınız gittiniz mi kontrole ben de yarın gideceğim tekrar karnım ağrıyor biraz ama sancı gibi değil
yagizegemom prettywomann yok 4 de randevum bende hala bi tık yok iç çamaşırım ıslanıyor sabahtan beri suyum mu acaba diye endişe ettim 🙄
prettywomann yagizegemom su birden gelir derler ve rengi şeffafmış rengi öyleyse belki az az geliyodur
prettywomann yagizegemom bende de hiç olmadığı kadar fazla göğsümden sıvı geldi bugün normalde o kadar gelmiyordu bişeyler oluyor ama anlamıyoruz 🙄
yagizegemom prettywomann bakalım gittiğimizde öğrenicem artık keşke doğum başlamış diyip doğuma felan alsalar amin amin amin🙏🏻😂😂
hayalperest2310 yagizegemom amin inşallah canım 🤲bende geldim sancılar sık degil tekrar Cuma’ya gidecm
prettywomann yagizegemom benimki babasıyla doğumgününğ denk getirecek bence onu bekliyor 3 nisan zaten 2 Nisan’da günümüz doluyor 😃
prettywomann hayalperest2310 ay sizi hatırladım siz de devlet takipliydiniz değil mi 40 ı geçmiştiniz sanki bana 41 e kadar bekleriz yoksa suni veririz dediler
hayalperest2310 yagizegemom bekliyorum canım acılma yokmuş birde geçen bakan iki cm demişti sinir oldum sancım gözüküyor yumuşama var dedi bakalım hayırlsıyla nasıl olacak