prettywomann Yagmurcmn benim de karnım çok sertleşiyor bir yerde toplanıyor değil mi son hafta arttı baya inşallah açılma olmuştur ama sancı düzenli çıkmadan açılmaya bakmıyorlar
Yagmurcmn prettywomann devlet hastanelerinde acilden girş yaptığında bakılıyor ben çok kez malesef giriş yaprım acilden her seferinde baktılar
prettywomann Yagmurcmn ben de bir kere girdiğimde bakmışlardı ama şu an sancı falan bişey olmadığı için acilden de giriş yapamıyorum
prettywomann Yagmurcmn gerek kalmadı doktor yatış verdi bebek hareketleri azalmış dedi 😏 suni sancı verecekler bir cm açıklık varmış inşallah artar da hemen gelir
Yagmurcmn prettywomann rabbim yardımcın olsun inşallah ikinizde sağlıkla evinize dönersiniz dualarım seninle 🫶
hayalperest2310 prettywomann mecbur çıkacak askım rahat ol kasma kendini inşallah güzel geçer inşallah 🤲🤲🤲 bende 40+3 oldum hala birşey yok yarın kontrolüm var bize de dua et
prettywomann hayalperest2310 inşallah sizin de bir an önce doğum olur ben de kontrole diye gittim yatış verdi işte şok oldum size de diyebilir zaten dolmuş günü benimki dolmadan yatış verdi bir de bebeğin keyfi yerindeydi zorla çıkartıyolar ya
hayalperest2310 prettywomann yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek sancı yok acılma yok suni sancı da korkuyorum devlete gidiyorum suniyi denemeden de sezeryan yapmazlar 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
hayalperest2310 Fahriye1937 yarın gidecm bakalım ne diyecek şu an bebekte suyunda sıkıntı yok diye bekletiyor canım sancım ara ara var şiddetli degil acılma yok nasıl olacak korkuyla bekliyorum 😥
prettywomann hayalperest2310 ben de devletteyim şu an nstye bağlayıp duruyorlar açılma da az bakalım ne zaman gelecek
Arzubyrm1 prettywomann bende 38.haftamdayim dediğiniz gibi geceleri hiç yatamiyorum çok hareketli göğüs kafesime bile tekme yiyorum 🤭🥰 dogumumda normal şuana kadar doktorum o şekilde söylüyor