prettywomann Şurda doğuma bir iki hafta kaldı en fazla ama bebek doğacağı zaman hareketleri yavaşlar derler benimki tam tersi çok hareketli hiç olmadığı kadar hem de doğmaya niyeti yok mu anlayamadım bu durumda olan var mı doktor da normal diyor
efeninannesiii_ prettywomann aaah aaah artık kocaman bi oğlan oldu kaburgalarım sızlıyor. Ne yazılı kanala girmedi bile ne yapıcaz böyle merak ediyorum 🥺🥺
Arzubyrm1 prettywomann bende 38.haftamdayim dediğiniz gibi geceleri hiç yatamiyorum çok hareketli göğüs kafesime bile tekme yiyorum 🤭🥰 dogumumda normal şuana kadar doktorum o şekilde söylüyor
prettywomann yagizegemom bari hareketleri kanala doğru gitse dicem o da yok göğsümün altında da daha hareketleri hissediyorum karnımın her yerinde dolaşıyor resmen 🙄
yagizegemom prettywomann ben aşağılarda hissediyorum en çok göbek deliğimin orda yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor 🫠
prettywomann yagizegemom benim dündü bebek hareketleri azaldığında acile gel dedi ama dedim aksine çok hareketli en fazla 41e kadar bekleriz dedi kendi gelmezse suni sancı vereceklermiş 😏
prettywomann efeninannesiii_ kanala sancı esnasında da girebiliyormuş ondan rahatım ama pozisyon baş aşağı olması önemli yoksa direk sezeryan zaten
prettywomann efeninannesiii_ olsun da hangisi olursa olsun moduna girdim artık sürekli doğum stresini düşünmek daha zor bir an önce olsun istiyorum artık
prettywomann yagizegemom sancı çıkıyo mu sizde üç güne bir çağırıyor sancıya bakmak için az çıkıyormuş bende ama ben hissetmiyorum
yagizegemom prettywomann en son 38+2 de gittim sancı felan yoktu haftaya tekrar gel dedi yarın gitcez bakalım🥲
prettywomann yagizegemom naptınız gittiniz mi kontrole ben de yarın gideceğim tekrar karnım ağrıyor biraz ama sancı gibi değil
yagizegemom prettywomann bende hiç bi belirti yok valla canım ne yalancı sancı ne açılma ne nişan nolacak böyle 🤷🏻♀️
prettywomann yagizegemom bende ekstra bir yorgunluk var bir de doğum öncesi enerji gelir derler o da yok ama mecbur hareketli kalmaya çalışıyorum ama nefes nefese kalıyorum resmen ya
yagizegemom prettywomann aynı durumdayım valla kuzum 🥹 2-3 gündür ayaklarım davul gibi oldu ellerim şiş bide grip olmuştum onu da atlatamadım daha
prettywomann yagizegemom yaa grip de zor inşallah grip geçince falan bebiş gelir o zaman belki böylesi daha hayırlıdır çünkü son anda sezeryana dönerse eğer grip sıkıntı diye duydum öksürük falan zor ya
yagizegemom efeninannesiii_ benimde öyle canım bide ellerim ayaklarım şişti iyice yürüyemiyorım bile doğurmak istiyorum artık 🥹😭
yagizegemom prettywomann aynen aynen o yüzden diyorum şimdi gelse benim için daha kötü galiba en azından biraz toparlayım kendimi diyorum