DerininAnnesi35 Nur-ten daha yolun başındaymışsın :) ben de Gülden hanıma takipliyim, sona yaklaştık şükür. Allah kolaylık versin size de🙏
Merveerman Ben de Akhisar’dayım Tibet bey takibimi yapıyordu ama şu an deprem bölgesindeymiş inşallah acil bir şey olmaz Akhisar devlet hastanesinde sadece o sezeryan yapıyor
Nur-ten DerininAnnesi35 aynen☺️ ikinci hamileliğim bu ilk kızımda da Gülden hanimdaydim🥰 teşekkür ederim Allah sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin yavrularımızı 🤲🏻
Haticealp Ecem4545 Amin inşallah ilk bebegimi kaybettim sürpriz oldu melegim bana hepimiz sağlıkla alalim inşallah 🥰