FatmaB_ Ecem4545 ben manisadayım. Normalde Egepol de Gökalp hocaya gidiyorum ama herkes Özkan atlıyı önerdi kese görünsün ona da gidicem 😇
Sema21nur Bende 38+3 onur turkmene gidiyorum ilk gebelgim baslarda nihat ataya gidiyordum maddi durumdan dolayi sehir hastanesine gittim 38 haftada gittim gun vermediler cati muayene vesayre yapilmadi sizde yapildi mi bilgisi olan var mı