Ecem4545 kaç haftalıksınız bilmiyorum ama spinalin heyecanını bence yaşayın grandmedicalde doğum yapıcaksınız zaten anestezi ekibi çok iyi çok moral veriyorlar ve spinalin acısını sinek ısırığından daha az hissediyosunuz. Sonra bebeğinizi yanınıza getiriyolar bir sürü fotoğraf çekiyorlar bu anı kaçırmayın bence🌸