Zeynoom Minnosunannesi16 devlette yaptırdım cnm ücret vermiyorsun ama her hastanede yok bu ilaç diye biliyorum biz Adana’da ilçesinde oturuyoruz burada yoktu hastanesinde ve eczanelerde de yoktu Kayseri’de bulduk ilacı develi ilçesinde orada vurundum
Minnosunannesi16 Zeynoom Bursa dayım bende vardır inşallah bi araştırıp sormak lazım canım zaten tetanoz da yok onuda vurulamadim bilmiyorum nasıl olucak
Zeynoom Minnosunannesi16 biz gitmeden hastaneyi aradık sorduk öyle gittik cnm sende araştır ona göre randevunu alıp gidersin
Cansuu00 bebisimoluyor genelde doğumdan belli bir saat sonra tekrar iğne yapılıyor diye biliyorum ama bebeğin kanı anneyle aynı olursa vurulmadığıda oluyormuş. Bende özelde doğum yapacam ve büyük ihtimalle iğnede orda yapılacaktır o saat şartından dolayı
Tuba- Bende devlete vurdurdum doktor yatış gösterdi yatış göstermesinin amacı ilaç biraz pahalı yatış gösterdiğim için bedava vuruluyor dedi. İğne den yarım saat sonra kalp atışına baktılar sonra çıkış verdiler.
Minnosunannesi16 Tuba- anladım canım ilacı siz eczaneden mi aldınız yoksa ilaçta hastanede ellerinde varmi
Tugceayy_ Minnosunannesi16 bi gün kan veriyosun devlet olduğu için ertesi gün çıkıyo sonuç ama tekrar randevu almana gerek yok tekrar ertesi gün gittim sonuçlar çıkmıştı iğneyi yaptırdım direk
Minnosunannesi16 Tugceayy_ anladım canım teşekkür ederim bilgi için peki siz iğneyi eczaneden mi aldınız bazı arkadaşlar iğneyi kendisi almista
Cansuu00 bebisimoluyor devlete gitmeye zaman olur ama o halde sanırım devlete gidip bunun peşine düşemem. İkinci iğne özelde gibi
Tugceayy_ Minnosunannesi16 yok kendin almıyosun devlet olduğu için ellerinde oluyo beni direk kata çıkardılar iğne geldi vurdular biyerden almadım
Fatma0505 Minnosunannesi16 birsey soracağim biz 28+6yız benim bu ara gebelik sekeri vb şeyler oldu doktor vuralim demedi kacıncı haftaya kadar yapabiliyoruz yardımcı olabilcek biri varsa lütfen