Minnosunannesi16 ben iki gün önce 28+0 da devlet hastanesinde vurundum. Normalde özel takipliyim ama 1000 lira gibi bir ücret istediler. Bende devletten randevu aldım. Kan alıyorlar bir test var o yapıldı. Negatif çıktıktan sonra servise çıkıp yatış işlemi yaptılar iğneyi vurdular ve gidebilirsin dediler. Hiçbir ücret ödemedim