Yazmelegi_ dün devlet hastanesine randevum vardı sabahtan gittim kan tahlili idrar tahlili ve ultrasona girdim sonucum öğleden sonra çıktı yatış gösterip iğne vurucaz dedi eşimi sordu eşim yanımda yoktu onun kan grubuna dair Bi belge istedi onu getirip cuma günü gelin iğneyi yapalım dedi canım hiçbir ücret talep etmediler bilgin olsun seninde özeldeki doktorumu aradim dediki ben receteyqziyorum siz eczaneden alıyorsunuz ilaci dedi bide ekstra kan tahlilini özelde yaptirirsan onun ücreti var tabi yine 1000 civari bulur diye tahmin ediyorum net fiyat vermedi çünkü doktorum