Ayfergny Minnosunannesi16 Minnosunannesi16 canım her özel hastanenin farklı oluyor ben ilk önce bir özel hastaneye gittim kan testi yaptı negatif çıktı ve iğne yapılmalı dedi ve direk yanimda var 1000 TL ye yapiyorum dedi kabul etmedim başka bir özel hastaneden randevu aldım oradaki doktor kan testi yaptı ve negatif olduğu için kan uyuşmazlığı iğnesi reçetesi verdi ecza deposu oluğunu oradan bu reçeteyle alıcagimi daha sonra istediğin yerde vurdurabilcegimi söyledi bende recetyle gidip direkt depodan aldım sadece 3 TL bi ödeme yaptım ve alıp özelden vurdurdum
Minnosunannesi16 Ayfergny kan testini kan grubuna bakmak için mi yapıyor acaba yoksa farkli birseye mi bakıyor biz direk kan grubu yazan bi kağıtla gitsek kabul eder mi acaba bu iş baya karışık 😁
daryaost ben davlete vurdum ucretsiz sadece ben ve eşim kan grup için kan aldlar bunu odedık. yatiş gibi yaptilar ama 10 dkk sonra çıktım.
Minnosunannesi16 daryaost teşekkür ederim ben Bi devlet hastanesini araştırayım nasıl oluyor ne bitiyor kendi doktorundan da fiyat alayım çok bi fark yoksa özelde yaptırırım ilacı ben alırsam zaten devlette vurdururum iğneyi
daryaost 1aysenurrr kolumda mi vurdunuz😳😳 bana neden kalçaya yapti. hatta hemşire kaç kere sordum kolımda neden yapmiyorsunuz o dedi kalçaya yapmam gerekiyor 😱
daryaost 1aysenurrr inşallah yoksa korktum okuyunca zaten tedirginim kalcaya vururken bide sizi okudum 😂
Minnosunannesi16 1aysenurrr anladım canım muhtemelen doğum paketinize dahildir ondan uygun olabilir ücret
daryaost Minnosunannesi16 bende sağlık ocaktan sevk kağiti vardı kan grubu farkli diye hastane kabul etmedi 🙄
Minnosunannesi16 daryaost çok saçma ya halbuki resmi kurum yani devlete bağlı sağlık ocağıda illa bi ugrastiriyorlar insanı 🥴
Minnosunannesi16 Ayfergny geçen sene kasımda yapmışlar bana devlet hastanesinde buldum kağıdı da negatif yazıyordu sonucunda testin adı indirect coombs du tekrar yapar mı acaba
iremasmahan06 Minnosunannesi16 özele gidip yada eczaneden bosuna 1100 tl verip de yaptirma devlete git hastanede varsa vuruyorlar eger yoksa eşin sigortali ise eczacilar odasindan 3 tl ile alabiliyorsun onuda her acil vuruyor zaten
Minnosunannesi16 iremasmahan06 galiba yeşil reçeteli Bi ilacmis ama sorarım tekrar çok teşekkür ederim
hulya1406 Sunakarakoc evet Ankara Bilkent şehir hastanesinde 2020 yılında doğum yaptım.Doktorum reçete yazdı ecza deposundan aldık özelde vurdurdum uyuşmazlık iğnesini.