aysenur30a Nuur07 evet ilacı zaten doktor versin ,sen durumu anlat verir zaten.Öyle bir tat yok ağzımda ama yediğim yemeklerden hiçbir tat almıyorum
Seralce 2609nrgl 2609nrgl inşAllah canım güzel haberlerini bekliyorum 🤲🏻 kesesini gördünüz mü acaba, gördüyseniz kaç cm ☺️
Kafi selencinaar 6+6 olduk bugün şimdilik iyi sayılır iğneler ilaçlar kullanıyorum ama hiç biri sorun değil sağlıkla gelsin yeter ki ❤️
Kafi Gamzesu97 tam zamanında doğarsa benim de akrep hiç akrep Burcu çocuk hayal etmemiştim kısmet böyleymiş abim ve kız kardeşim akrep Burcu ikisi de aşırı kıskançlar takıntılılar inşallah benim bebiş öyle olmaz 😂
1H1Smomyloading Kafi kız öyle deme bende akrebim 😄kıskançlığa okeyim de takıntılı değilimdir. Bak akrep burçlarının gözleri çok güzel oluyor diyor herkes 😉
1H1Smomyloading selencinaar bu post duruyor olursa burdan haber ederiz:) hadi güzel haberlerle rabbim inşallah🥰🤲🏻
Kafi 1H1Smomyloading Gözleri kesinlikle güzel oluyor kardeşim hepimizden Farklı doğmuştu gözleri maviydi çok güzel bi bebekti abimin de bebekliği çok güzelmiş 😊 sanırım bizimkiler takıntılı 😂😂
Hzzz fizikcianne görürsünüz insallah biz 5+2 de bebeği gorduk kalp atisi icin 3 hafta sonra demisti 3 ay gibi geldi hala bitmedi 3 hafta cok heyecanlıyım güzel haberler alalım inşallah 💙🤲
gizemcivil Bende 6+2 ikizlere hamileyim bugün devlete muayeneye gittim sadece haftasıyla uyumlu olduğunu söyledi kalp atışı için erken dedi kese boyları 17 -18 mm dedi . 10 gün sonra kendi kadın doğumcuma randevu aldım inşallah kalp atışını duyabilirim o zaman
selencinaar gizemcivil ikiz mii bende ikizim mesela ama benimki tek🥹 sağlıkla kucaklayın bebişlerinizi💕
gizemcivil selencinaar benimde çift yumurta ikizlerim var . Sen duydun mu kalp atışlarını ne kadarlık şuan😊