2609nrgl Seralce ayy canım seninle aynıyız bende 6 haftalığım tam Cumartesi benimde randevum var kalp atışı için 🤲🏻❤️ İnşallah duyarız bebiklerimizin kalbini
Seralce 2609nrgl 2609nrgl inşAllah canım güzel haberlerini bekliyorum 🤲🏻 kesesini gördünüz mü acaba, gördüyseniz kaç cm ☺️
Hzzz Derya5869 degil kuzucum değil öyle olsa böyle bir icat cıkarmazlar doktorlar görmek icin bakiyorlar diger bir secenek olarak endisleenme zaten belli bir donemden sonra bakilmaz vajinal icin rahat olsun
selencinaar Derya5869 vajinal muayene daha net gösterir neler olduğunu imkanım olsa hep o şekilde baktırmayı tercih ederim
btlsmh bizde dun 4+4 olarak gorduk keseyi karindan. insallah haftya çarşamba kalp atisini falanda gorurum insan devamli evham yapıyor. kanama olurmu agrim varmi yokmu kese gorunurmu bebek gorunurmu Allah yardımcımız olsun
Asenova- btlsmh Bende 4+5 haftaliğim haftaya Kalp atishlarini gormek icin randevum var inshallah Allah Yardimcimiz olur keseyi de mutlaka gorursunuz 🥰 bende 4+5 olduğumda gorduk
1H1Smomyloading selencinaar bu post duruyor olursa burdan haber ederiz:) hadi güzel haberlerle rabbim inşallah🥰🤲🏻
Hzzz Bizde 7+5 olduk bugüm güzeller anneler.Hakikaten günler bana hic gecmiyor.8 nisanda randevumuz var beklemedeyiz söyle bir 5 6 aylık oluversem diyorum.Mide bulantilarimda cok fazla artık çözümde bulamiyorum prilam vs.hic bir ise yaramıyor
fizikcianne Hzzz bende 5+3 oldum. Sizin gibi 8 nisanda randevum var günler geçmiyor. Kalp atışı ve bebeği görücez bu kontrolde İnşallah
Hzzz selencinaar allah allah 🙄 ama bir sey yemek istemiyorum ki sanki agzimi acincs bile kidem bulaniyor yani denemedim bir deniyim
Ozlem-kara07 7+3 olduk şimdilik güzel gidiyor lekelenme hariç 😊11.11.2023 doğum dedi doktorumuz nasip olursa inşallah🙏daha önce 1 kaybım var😢 birbirimize dua edelim güzel anneler 🤲
Hzzz Ozlem-kara07 ohh masallah benim doktorum önumizdeki randevu icin bir sey sordugumda bile net bir sey soylemiyor 😁
Hzzz fizikcianne görürsünüz insallah biz 5+2 de bebeği gorduk kalp atisi icin 3 hafta sonra demisti 3 ay gibi geldi hala bitmedi 3 hafta cok heyecanlıyım güzel haberler alalım inşallah 💙🤲