seyma-29 buusur doktorun kan tahlili istedimi vitaminlerin değerlerin için felan benimki gerek yok şuan dedi☺️
gizemcivil selencinaar benimde çift yumurta ikizlerim var . Sen duydun mu kalp atışlarını ne kadarlık şuan😊
Kafi 1H1Smomyloading Gözleri kesinlikle güzel oluyor kardeşim hepimizden Farklı doğmuştu gözleri maviydi çok güzel bi bebekti abimin de bebekliği çok güzelmiş 😊 sanırım bizimkiler takıntılı 😂😂
Seralce 2609nrgl anladım canım bizde ayın 20sinde gördük o zaman 0.59 cmdi, sonra 25 inde birdaha gittik kese 1.8 cm olmuş, doktor masAllah hemen büyümüş dedi ☺️ acaba kaç cmlikde kalp atışını duyarız 🥰
Asenova- btlsmh Bende 4+5 haftaliğim haftaya Kalp atishlarini gormek icin randevum var inshallah Allah Yardimcimiz olur keseyi de mutlaka gorursunuz 🥰 bende 4+5 olduğumda gorduk
KzeynepCT selencinaar 6+3’üz ☺️ haftaya kalp atışı için randevumuz var 1,5 sene önce düşüğüm olmuştu tamda bu haftada sıkıntılı ve heyecanlı bekleyişler
guzellik123 Cekilmezbirkiz teşekkür ederim 😊 evet sağlık ocağında baktılar bütün değerlerime . Çok şükür her şey normal . Doktor da decavet verdi onu kullanıyorum doktora haftaya çarşmba gitmeyi düşünüyorum . O zaman 5+5 olacağım
3prensannesiii Merhaba arkadaşlar ben geçen jinekoloji bölümü ne gittim kalp atışlarını duymak için bana yine aynı yerden sıra vermişler artık normal doktora verilmesi gerekmiyor mu
selencinaar 1H1Smomyloading buralardayım canım yine kanamam oldu bu defa kıpkırmızı fakat ne parça geldi ne akıntı oldu peçeteme geliyordu dün kalp atışını duyduk herşey yolunda o yüzden dua ediyorum hep çok küçük bi kanama alanı oluşmuş ilaçları kullanmaya devam ediyorum kan testleri felan vereceğim
1H1Smomyloading selencinaar çok geçmiş olsun canım rabbim yardımcın olsun bende görünmedi bebek iki hafta sonraya gel dedik doktor muhtemelen geç döllenme olmuş dedi iki gündür içim içimi yiyor benim de boş gebelik mi ki yoksa diye. Rabbim ikimize de sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🌸
selencinaar 1H1Smomyloading benimde bi sonraki kontrol tarihim 15 gün sonra o aralarda derelerde gene giderim ben merak ederim😂
ragi7012 1H1Smomyloading canım benim kendini uzme kese hic buyumemis degil 9mm olmus demekki gec dollenmedir burada cok okudum senin gibi endise eden bir hafta sonra gittiginde mutlu haberler alan gebeler :))