AlyaveAlinaannesi selencinaar bende dün gittim 7+1 olmuşuz 😇 hepimiz inşallah güzel hamilelikler geçirir sağ Salim sağlıkla kucağımıza alırız 🌸😍🙏
Esssstgy 7+0 olduk❤️ 6+2 de kalp atışını gördük , dinletmedi ilk 3 ay uygun bulmadığını söyledi doktorumuz ama atışını gösterdi ekrandan 🎈
Kumru_6694 fizikcianne hadi ya. demek ki bebeğin gelişimine göre değişiyor ya kimisi gözükmez diyor hevesim kırılmıştı inş bende görürüm
fizikcianne Kumru_6694 bebeğin gelişimine göre değil. Beta değerine göre gözüküyor. Benim 2.300 betada gözükmüştü. Sizin beta değeriniz kaç
Babykuzucuk 8+3 bizde 🙏 allahım sürekli endişeler oluyor . Kendimi çok panikletiyorum acaba şöylemi böylemi . Kasıklarım ağrıyo niye ağrıyo diyorum ağrımıyor neden ağrımıyor diyorum. Yani sürekli endişeli bi ruh hali var. Sizdede durum böylemi 🥺
Sahrakurtt Babykuzucuk Bende gerçekten hep endişeliyim her gün doktora gitsem ancak rahatlarım , ama kendimi rahatlatmaya çalışıyorum. ☺️
Nuur07 aysenur30a kalp atışı için haftaya randevum var o yüzden bekliyorum şuan için bi ilaç vs kullanmıyorum. Ama gerçekten çok kötü. Ağzınızda acımtırak bi tat da var mı devamlı olarak ?
aysenur30a Nuur07 evet ilacı zaten doktor versin ,sen durumu anlat verir zaten.Öyle bir tat yok ağzımda ama yediğim yemeklerden hiçbir tat almıyorum
Seralce 6+0 dan herkese selamlar keseyi gördük kalp atışını duymak için bekliyoruz cumartesi günü randevum var dua edin inşallah duyarız 🤲🏻🥰
1H1Smomyloading Seralce aynıyız canım şuan biz de 6+1 deyiz bu cuma kalp atışı işin randevumuz var hayırlısıyla sen de bende duyarız da rahatlarız inşallah 🤲🏻🌸
2609nrgl Seralce ayy canım seninle aynıyız bende 6 haftalığım tam Cumartesi benimde randevum var kalp atışı için 🤲🏻❤️ İnşallah duyarız bebiklerimizin kalbini
buusur Babycevik_mom teşekkür ederim 🥰 Arkadaşlar beni yerden yere süründüren aç kalsam ayrı birşey yesem ayrı bulanan iştahımı komple kapatan o mide bulantım iki gündür geçti canım ne isterse yiyebiliyorum inşallah sizinki de geçer öyle rahatladım ki💕
Babycevik_mom Bizde 5+6 dayız kalp atımlarını dinlemek için randevu günümüzü bekliyoruz ancak zaman hiç geçmiyor gibi 😊
HnfeShn Bizde bugün tam 9 haftalık olduk minik kelebeğimle❤️ 6+4 de duyduk kalp atşımızı Kasımın ortası gözüküyor doğum ama bakalım nasıl ne zaman gelmek isteyecek
ela_zynp Sekızıncı haftadayım 9 dan gün alıyorum çok şükür hersey yolunda ama zaman geçmek bilmiyor sanki 😅