6,5 hafta benim.Kalp atışlarını duyduk.son 1 haftadır mide ağrısından duramıyorum.ağrısız 1 dk bile geçmiyor ve yemek yiyemiyorum.Bugün doktorun verdiği Zofer ilacı kullandım sanki biraz hafifledi gibi. Mide ağrısı yaşayan,yemek yiyemeyen var mı ? :(