Cekilmezbirkiz selencinaar bu haftalar çok sıkıntılı yok tiksinme yok mide bulantısı doğsun zaman atlayalım bir an önce 🤣
Kafi Gamzesu97 tam zamanında doğarsa benim de akrep hiç akrep Burcu çocuk hayal etmemiştim kısmet böyleymiş abim ve kız kardeşim akrep Burcu ikisi de aşırı kıskançlar takıntılılar inşallah benim bebiş öyle olmaz 😂
Maya01 selencinaar bugün gittik devlette dr a kese bu kez tam net simsiyah göründü yolk da göründü🤗 1 hafta 10 güne gel dedi. Haftaya cuma yada cumartesi çağırmıştı özeldeki gittiğim zaten şimdi yeni dr arayışındayım inşallah kalp atışını da sağlıkla duyarız💕
Hilalkula1215 selencinaar bende 7+2 kaherengi lekelenmem var 6 gündür gayet iyidi coj sukur iğne progrstn kullniorm. Ondmli olan 8 haftayi gecirmek dedi doktorm
cansbade selencinaar 9+3 inanılmaz derecede mide yanmam var sanki gece 3te 5te 3 pogca yemiş yataga geçmiş gibiyim varmı böyle belirtisi olan ??
1ciftyesilgoz cansbade süt içmeyi dene biraz rahatlatır veya gaviscon içebilirsin doktoruna danışmalısın.
AlyaveAlinaannesi cansbade doktorum çubuk kraker ye dedi bana ben çubuk kraker elimde geziyorum işe yarıyor 😀🥰 hem mide yanmam hem bulantıma iyi geliyor
Nuur07 cansbade 6+0 2-3 gündür inanılmaz mide yanması ekşimesi tarzı bişey yaşıyorum ve gün boyu sürüyor , ağzımda zehir gibi bi tat. İştah falan kalmadı hiç bişey yemek istemiyorum
1ciftyesilgoz 7+2 kalp atışı duymadan çnce çok gergin ve endişeliydim duyduktan sonra epey azaldı çok şükür. Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
AlyaveAlinaannesi selencinaar bugün kalp atışını dinledik Allahım herkese hayırlısıyla yaşatsın inşallah 🌸🙏🥰
Sesssi 7+2 bir gün çok rahatken bir gün kasık batmaları kusmalar mide bulantılarıyla geçen günlerim 🥰
mervisk selencinaar 6+4 teyiz yarın doktor randevum var inş kalp atışını duyabiliriz, 9 gündür kahverengi lekelenmem var progestan kullanıyorum biraz da korktugumdan doktora gidiyorum aslında inş güzel seyler duyarım 🙏