Kızlar ben a life hastanesinde Sibel hanıma gidiyorum gayet ilgili muayene ücreti de prof dr isterseniz 450 lira sanırım ama op dr isterseniz 360 tl ayrıca 10 gün içinde kontrole gelebilirsiniz ücretsiz mesela ben kese için gitmiştim tam emin olamadık 9 gün sonra yine gittim gördüm keseyi ve kontrol olduğu için para ödemedim cihazları da güzel ama orda azize hanıma da muayene olmuştum onun cihazı iyi değildi Sibel Hanımın gayet güzel net bi şekilde bebekte 12 hafta olmamıza rağmen cinsiyet bile gözüktü