Fatooss1 Bence yanlış yönlendiriliyorsunuz şu an herkesin kendi şahsi kararı tabi ama ben 21 haftalık hamileyim 12.haftamdan beri Alptekin hocaya takipliyim. İnanılmaz detaylı ilgilenen bir doktor. Çok aşırı memnunum ben kendisinden. Hastaneden de doğum paketi satın aldım 12 bin liraya. Bu arada arkadaşın biri doktoru ekstra çağırmaya 2000 lira mi ne yazmış ama şu anda bile doktoru çağırma ücreti 1200 lira. En başta konuştum ben doktorumla doğumu siz yaptırın istiyorum dedim. Eğer ki mesai saati dışında olursa evden çağırma ücreti var o da 1200 lira dedi. Doğuma kadar hadi 2000 lira olsun. Doğum paketinin içinde de aklınıza gelebilecek her şey var. Alptekin hocadan da çok çok memnunum. Ultrason kalitesi de daha önce çok doktora gittim. Özel kliniğe dahi gittim. Buradaki kadar kadar kaliteli değildi. Sadece geçen hafta detaylı ultrason vardı filiz hanım yapıyor perinatolog olduğu için. Çocuğu detaylıca kontrol etti ama aşırı suratsız hiç konuşmuyor hiç anlatmıyor. Hiç sevmedim aşırı irite oldum o kadindan. Alptekin hoca her muayene bak kalbi, annesi say parmaklarını, totisi şurada falan diye her yerini gösterip ölçüp anlatıyor. Doğum yapmadım ama yapıp da memnun olan çoktu forumda ben de çok araştırıp gittim.