Atss0000 kızım değil ama 4.5 yaşında yengeç bir oğlum var çok evcimen ve çok çok düşkün bana tam bir anneci. Çok pratik ve ilesimi çok yüksek çokta guleryuzlu, paylaşımcı sürekli yemek ve oyuncak paylaşır şimdiden kardeşi için oyuncak bakıp onu dusunuyor böyle yemek yediririz böyle oynarız çok özlüyorum onu falan diye konuşuyor kardeşiyle hep.
Sadece biraz alıngan konuşurken çok tatlı dilli konuşmak gerekiyor istemediği birşeyi asla yaptiramazsin tatlım bitanem şunu yap dersen yapar 😂 şimdi ikinci hamileliğim gene yengeç bir erkek bekliyoruz